Chcesz Przemówić Do Ludzkich Umysłów? Wykorzystaj Perswazję - Copy Bohater
Robert Szewczyk 17.12.2022 0

Chcesz Przemówić Do Ludzkich Umysłów? Wykorzystaj Perswazję

Zastanawiałeś się jak sprawić, aby odbiorca bez chwili zastanowienia powiedział „TAK”?

 Jak napisać tekst, który zostanie zapamiętany pozytywnie i na długo? 

Celem copywritera jest wzbudzenie ciekawości w umyśle czytelnika oraz nakłonienie go do podjęcia konkretnego działania. 

Podszyty odpowiednimi słowami przekaz jest niezbędnym narzędziem we wszystkich gałęziach marketingu. Ponieważ jako ludzie jesteśmy podatni na wpływy z otoczenia, dlatego należy odróżniać od siebie różne intencje w przekazie. 

Pisarz może zacząć grać nieczysto i posługiwać się manipulacją. Smakuje ona fałszem i jest kłamliwą trucizną dla mózgu. 

Jeśli posiądziesz umiejętność perswazji, możesz sam wpływać na umysł odbiorcy za pomocą słów.

Na początek wystarczy kilka odpowiednich wyrazów i perswazja, abyś Ty również mógł poprawić jakość copy na swojej stronie, czy w mailu. 

Za chwilę dowiesz się jak przemówić do ludzi w odpowiedni sposób, a tym zarabiać więcej pieniędzy.

Zaczynając dla pisać teksty dla swoich odbiorców, musisz mieć świadomość istnienia pewnych mechanizmów i modeli obecnych w marketingu. 

Istnieje kilka prostych sztuczek na perswazyjne pisanie, które możesz zastosować już dziś:

1. Pisz do prawdziwej osoby 

Ludzie lubią czuć się wyjątkowo. 

Dlatego poznaj swoich klientów i zacznij używać ich imion podczas komunikacji. Imię odbiorcy w nagłówku maila pozytywnie zaskoczy go w morzu bezimiennej komunikacji. 

2. Używaj prostego języka 

Pisząc do prawdziwej osoby, nie powinieneś używać żargonu ze swojej branży, który może być niezrozumiały dla potencjalnego klienta. 

Unikaj trudnych wyrazów. Zamiast upiększyć nimi swój tekst, możesz przypadkiem uczynić go trudnym do przyswojenia dla odbiorcy.

Dlatego lepiej skup się na słowach, używanych w życiu codziennym. Nie komplikuj niepotrzebnie przekazu. 

Zwyczajnie przedstaw odbiorcy jego problem i uświadom, że Twoja firma jest jego rozwiązaniem.

3. Nie mów słowa „nie” 

Nie powinieneś negować niczego w swoim przekazie, ponieważ wywołuje to negatywne skojarzenia w umyśle czytelnika i sam zniszczysz wszystko, co perswadowałeś. 

Zamiast opisywać czytelnikowi czego nie możesz zrobić, opowiedz mu korzyściach, które wyniesie z Twojej pracy.

4. Wymyśl dobre CTA (Call To Action) 

Zwyczajnie wezwij czytelnika do działania, które pomoże Ci rozwijać swój biznes albo pozyskać nowe klienta. 

Komunikaty takie jak: „kliknij tutaj” są bardzo wygodne dla odbiorcy, który wie już gdzie może nawiązać kontakt z Tobą jako przedsiębiorcą. I co może zrobić, by nawiązać współpracę. Ułatwi to komunikację między wami.

Podsumowanie

Pamiętaj dobre copy można zepsuć jednym gorzkim zdaniem…. Dlatego warto mieć sprawdzony przepis, który smakuje każdemu.

Już wiesz, jak możesz wydobyć ze swoich tekstów esencje i słodycz. 

Nie pozostało Ci nic innego jak tylko zabrać się za pisanie!

A jeśli chcesz więcej wskazówek i darmowej wiedzy, to koniecznie dołącz do Copylettera.

Copyletter to praktyczne wskazówki, dzięki którym zaczniesz tworzyć świetne teksty, które zapewnią Ci więcej znajomości oraz klientów, wzbudzą zainteresowanie i zwiększą sprzedaż.

Autorem tego wpisu jest Martyna Krawczyk

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To też może Cię zainteresować

Najlepszy (i Sprawdzony) Sposób Na Zdobycie Pracy Jako Copywriter

Najlepszy (i Sprawdzony) Sposób Na Zdobycie Pracy Jako Copywriter

Czy jest ciężko znaleźć pracę jako copywriter? Jak i gdzie szukać pracy? Zobacz nasz sprawdzony sposób na znalezienie pracy jako Copywriter.

Norbert 21.07.2022 0
Przejdź do artykułu
Jak Cofnąć Czytelnika w Czasie i Wywołać w Nim Pozytywne Emocje?

Jak Cofnąć Czytelnika w Czasie i Wywołać w Nim Pozytywne Emocje?

Robert Szewczyk 07.12.2022 1
Przejdź do artykułu
Copybohater

Czas na Copy Bohatera. Czas na Ciebie!

Te materiały sprawią, że konkurencja zacznie kopiować Twoje teksty, a Ty zaczniesz sprzedawać pisaniem.

Zaczynamy!